Barisan tenaga kerja Ufora Skincare

Produk Penjagaan Kulit Muka, UFORA SKINCARE 3 Dalam 1

Semua wanita inginkan kulit cantik berseri dengan penjagaan mudah dan ringkas. Kini terdapat satu produk penjagaan kulit baru dari UFORA skincare dengan hanya tiga produk – mudah, ringkas dan senang untuk digunakan dan dibawa kemana-mana.
ufora-skincare
Set penjagaan kulit muka, Ufora Skincare
Apakah itu Produk Penjagaan Kulit Muka UFORA skincare 3 dalam 1 yang mudah dan senang digunakan itu?
Produk UFORA 3 dalam 1 dengan tagline “less items more skincare”  ini tampil dengan 3 produk kecantikan untuk siang dan malam iaitu pencuci muka, krim siang dan krim malam.
Dengan hanya tiga item set UFORA  ini, ia sesuai untuk semua peringkat umur wanita. Ia bertepatan dengan keperluan mereka yang suka mengembara kerana saiz yang mudah untuk dibawa.
Pelancaran Ufora Skincare
Pada majlis pelancaran yang diadakan dengan meriah di Petaling Jaya baru baru ini, Varia Seri sempat menemuramah pengasasnya, Puan Supia dan Encik Nik mengenai
UFORA Skincare yang mengambil masa setahun untuk dihasilkan.
Jom kita lihat apakah kebaikan tiga produk penjagaan kulit muka, UFORA SKINCARE 3 Dalam 1 ini.
UFORA Skincare Facial Foam
UFORA Skincare mengandungi, pencuci muka UFORA Facial Foam mengandungi bahan ekstrak cranberry yang berupaya;
* melembutkan kulit muka
* menstabilkan kelembapan kulit
* membersih kulit muka jauh ke dalam liang pori
* mencerahkan kulit muka dan
* membuatkan kulit muka tegang, berseri dan berkilat.

Pengasas ufora skincare Puan Supio

UFORA Night Serum
Dihasilkan dari ekstrak aloe vera yang berkualiti tinggi UFORA Night Serum sangat sesuai untuk semua jenis kulit muka dan semua lapisan umur. Ia mampu merawat kulit muka yang bermasalah seperti jerawat, parut, kulit muka berlubang, mengecilkan pori-pori dan mampu mencerahkan kulit. Konsep UFORA Skincare ialah set penjagaan yang ringkas, tetapi mampu menyelesaikan semua masalah anda hanya dengan satu produk sahaja untuk penjagaan kulit anda.
UFORA Suncreen
Bagi penjagaan siang UFORA Skincare menyediakan UFORA Suncreen, untuk merawat kulit dan juga untuk melindungi sinaran UV cahaya matahari, dengan SPF50. Selain itu anti penuaan yang terkandung dalam UFORA Suncreen ini mampu membuatkan kulit muka pengguna kekal muda dan anggun. UFORA Sunscreen juga diperkayakan penuh dengan Vitamin E yang baik untuk kulit muka.
Barisan tenaga kerja Ufora Skincare
Sejajar pelancaran UFORA SKINCARE ini, Ufora melancarkan satu rakan niaga strategik untuk kesemua pengedar terbesar di seluruh Malaysia.  Ini untuk memastikan sebagai pembekal yang luas dan besar dalam pasaran Malaysia, produk UFORA SKINCARE akan sampai kepada setiap pengguna di Malaysia dengan cepat dan mudah.
Bagi yang berminat, boleh mengunjungi laman Facebook dan Instagram Ufora.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here